Tiedotteet

Tiedote

Ticketmaster AAMU Suomen Lasten Syöpäsäätiön tukena

Ticketmaster-maissa ympäri maailman tehdään merkittäviä hyväntekeväisyyskampanjoita ja ollaan mukana taistelussa syöpää vastaan kasvattamalla tietoisuutta Maailman syöpäpäivästä.

Tee lahjoitus

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää. Tässä kuussa vietetään myös Kansainvälistä lasten syövän päivää (15.2.). Maailmalla Ticketmaster edistää varojen keruuta tekemällä lahjoituksia valitsemilleen paikallisille järjestöille. Ticketmaster Suomi valitsi tämän vuoden lahjoituskohteeksi AAMU Suomen Lasten Syöpäsäätiön.

Kannustamme lipunostajia, asiakkaitamme ja työntekijöitämme osoittamaan tukensa ja osallistumaan kanssamme tähän tärkeään tarkoitukseen tekemällä lahjoituksen Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiölle. Aamu Säätiön päätehtävä on mahdollistaa paras hoito syöpään sairastuneille lapsille. Tehtävää toteutetaan kohdistamalla varoja lasten syöpähoidon tutkimukseen ja hoidon kehityshankkeisiin.

Lisätään yhdessä tietoutta lasten syövästä ja sen vaikutuksesta lapsen, hänen perheensä ja lähipiirinsä arkeen ja tuetaan lapsien mahdollisuutta unelmien täyteiseen elämään vakavasta sairaudesta huolimatta.

Ole mukana lahjoituksella

Auta. Tee lahjoitus helposti:

MobilePaylla numeroon 79597
Verkossa tästä

AAMU Suomen Lasten Syöpäsäätiö

Lasten syöpä on arvaamaton. Vaikka suomalainen syöpätutkimus ja -hoito ovat maailman huippukärkeä, niin edelleen joka viides syöpään sairastunut lapsi menehtyy. Tiedon kasvattaminen ja syövän ymmärtäminen ovat ainut keino kehittää lasten syöpähoitoja yhä paremmaksi – mutta tähän tarvitaan lahjoituksia. AAMU Suomen Lasten Syöpäsäätiön varoilla tutkimukset pysyvät käynnissä. Niin lasten omat, elämän mittaiset tutkimusmatkat kuin tutkimustyö pienten syöpäpotilaiden hyväksi.
AAMU Säätiön varoilla tuetaan lasten syöpätutkimusta, jotta terve aikuisuus olisi mahdollinen.

Verkkosivut www.aamusaatio.fi
AAMUn astronautti –video Youtubessa

World Cancer Day on yksi kansainvälisesti toimivan Ticketmasterin vuoden tärkein hyväntekeväisyyskampanja. Jokainen Ticketmaster-maa on valinnut paikallisen hyväntekeväisyyskohteen ja suunnitellut kampanjan yhteistyössä valitun järjestön kanssa.

22 Ticketmaster-maata – 21 paikallista järjestöä – 1 yhteinen taistelu syöpää vastaan.