Ticketmaster / Info

Koronavirus COVID-19 info

Fanien, kumppaneiden ja henkilökunnan turvallisuudesta ja hyvinvoinnista huolehtiminen on aina ollut ja tulee olemaan Ticketmasterin ensisijainen prioriteetti näinä haastavina aikoina. Maailmanlaajuisesta poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta tiimimme työskentelevät taustalla ahkerasti ja koordinoivat tapahtumajärjestäjien kanssa huomioiden paikallisten viranomaisten ohjeistukset. Yhdessä tapahtumajärjestäjien kanssa teemme kaikkemme, että sinun suosikkitapahtumasi toteutuvat myös tulevaisuudessa.

Vaikka tapahtumia on jouduttu perumaan, pyrimme jatkuvasti yhdessä tapahtumajärjestäjien kanssa löytämään ratkaisuja tapahtumien toteuttamiseksi. Luonnollisesti tämä vie aikaa, joten arvostamme suuresti kärsivällisyyttäsi.

Jotta voisimme tarjota sinulle mahdollisimman paljon tietoa siirtyneistä ja peruuntuneista tapahtumista, olemme luoneet kattavat listat  www.ticketmaster.fi/tapahtumat sivulle. Päivitämme listoja jatkuvasti, joten suosittelemme seuraamaan sivua säännöllisesti.

Sinun ei tarvitse olla erikseen yhteydessä asiakaspalveluumme. Paras tapa tarkistaa tapahtuman tilanne, on seurata sivujamme www.ticketmaster.fi/tapahtumat

Useiden peruuntuneiden ja siirtyneiden tapahtumien johdosta asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Pyrimme käsittelemään palautuspyynnöt mahdollisimman pian.

Tässä muutamia tärkeitä ohjeita:

  • Mikäli tapahtuma, johon olet ostanut liput on yhä alkuperäisessä aikataulussaan, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Olemme sinuun yhteydessä, mikäli tilanteeseen tulee muutoksia.
  • Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian, mikäli tapahtuma, johon olet ostanut lipun, on päätetty siirtää tai perua. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
  • Mikäli korvaavaa päivää ei ole vielä tiedossa, pyydämme pitämään ostetut liput toistaiseksi tallessa. Jo ostetut liput tulevat käymään uudelle päivämäärälle sellaisenaan.
  • Mikäli asiakastiedoissasi ei ole sähköpostiosoitetta, pyydämme seuraamaan tietoa siirtyneistä ja peruuntuneista tapahtumista verkkosivuiltamme tai tapahtumajärjestäjän verkkosivuilta. Lippupalautukseen liittyvät toimintaohjeet löydät sivuiltamme https://help.ticketmaster.fi/hc/fi/

Toistaiseksi haluamme kiittää sinua kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi. Toivotamme kaikille terveyttä ja turvallisuutta tänä vaikeana aikana, ja odotamme tapahtuma-alan palaamista normaaliksi ja kaikkien suosikkitapahtumiesi toteutuvan mahdollisimman pian.

Terveisin,

Ticketmaster Suomi

Share post